30 augustus 2014

Stil...


Waarom het hier zo stil is? Ik werk hard door om de Vin du Jour quilt af te maken. Hij had eigenlijk een plaatsje gekregen op de Open Dagen bij Jacqueline, gisteren en vandaag, maar dat lukte helaas niet. Gelukkig zijn daar nog genoeg andere dingen te zien ook ;o)
Ik hoop vandaag de rand af te quilten en morgen de bies rond te naaien. Ik ben zo benieuwd hoe hij er, helemaal af, uit zal zien!

Fijn weekend!

Why is it so quiet over here? It's because I've been working hard on my Vin du Jour quilt. It was supposed to be on display at the Open Door Days at Jacqueline's, yesterday and today, but it wasn't finished in time. Luckily there are many other beautiful things to see there as well ;o)
I'm planning on finishing quilting the border today and binding it tomorrow. I'm so excited to see it finished!
 
Have a nice weekend!

6 opmerkingen:

Judith zei

Prachtig quiltwerk!

Truus zei

Maar het wordt wel mooi!!!
Bedankt hoor en wie weet dit weekend het 2e poffertje.
Goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Ellie....hij was onaf al bloedmooi, komt dus weer helemaal goed !
Jeanny

Ineke zei

Ik bewonder je quiltwerk, prachtig!!!

Liefs, Ineke

silvana zei

Se ve hermoso! Saludos

Ellie's Quiltplace zei

@ Judith: dankjewel :o) Het is ook zo leuk om te doen, al die kleine steekjes!

@ Truus: graag gedaan en veel plezier!

@ Jeanny: dankjewel, zoveel lof! Het is maar goed dat mijn schoenen stevig dichtgeknoopt zijn, anders zou ik er nog naast gaan lopen!

@ Ineke: dankjewel!

@ Silvana: muchas gracias!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...