29 september 2013

Over 'n gezellige ontmoeting en een mooi cadeau...

Het zal intussen al meer dan een jaar geleden zijn dat ik via e-mail contact heb met Anjo. We mailen geregeld en een paar weken geleden vertelde ze me dat zij en haar man naar de quilttentoonstelling gingen in St-Marie-aux-Mines. Of Mams en ik daar toevallig ook waren, want dan konden we elkaar ontmoeten.

It must have been over a year now that I've been in contact with Anjo. We e-mailed regularly and a few weeks ago, she told us she and her husband we're going to visit the Quilt Exposition at St-Marie-aux-Mines. If Mams and I were coming too, then we could meet. 


Mams en ik konden helaas niet naar daar, maar van het een kwam het andere, en op de terugweg konden Anjo en haar man hier een tussenstop maken en mij een bezoekje brengen. Ik keek er enorm naar uit haar persoonlijk te ontmoeten, want via mail hadden we al zo'n leuk contact gehad.

Mams and I weren't able to go there, but from one thing came the other, and on their way back home, Anjo and her husband were able to visit me. I was really excited, because we have had such a nice contact via e-mail and I was wondering how she would be 'in real life'. 


Het was een erg gezellige avond. Anjo en haar man zijn hele lieve mensen en ik was blij hen te mogen verwelkomen. Ze bracht voor mij ook een klein cadeautje mee uit St-Marie, van bij mijn favoriete quiltwinkel :o) Het is een snoepje en het zal een mooie mini worden voor op mijn salontafel of voor aan de muur. De kleuren zijn helder, perfect geschikt voor de lente of zomer. Ik heb dus nog genoeg tijd om er een mooi ontwerp voor te bedenken.

Fijne zondag!

We had a lovely evening. Anjo and her husband are such nice people. I was very happy to welcome them. She brought me a little gift from St-Marie, from my favourite quilt shop ;o). It's lovely and I'm sure it will make a nice mini for my coffee table or on the wall. The colors are bright, for Spring and Summer, so I have plenty of time to think of a nice new design for it.

Have a nice Sunday!

5 opmerkingen:

Ineke zei

Oh, wat gezellig zo'n ontmoeting, altijd leuk om iemand persoonlijk te leren kennen, die dezelfde hobby heeft! En wat lief van Anjo om een cadeautje mee te brengen!
Fijne dag

Monica zei

Oh, wat kreeg jij een mooi cadeau, en leuk om zo je mail-quiltvrienden te leren kennen

Anoniem zei

Gezellig dat ze bij je langs kwamen en dan nog zo'n mooi snoeplapjescadeau gekregen! Nu heb je nog een beter idee met wie je mailt.
gezellige avond--of beter,slaap lekker! (lol)
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Mooie lapjes heb je gekregen. En leuk dat je ze nu in het echt hebt ontmoet. Groetjes Wilma

Ellie's Quiltplace zei

@ Ineke, Truus: via internet leer je veel mensen kennen, maar als je elkaar ontmoet hebt weet je eigenlijk pas echt met wie je contact hebt, en dat maakt het extra leuk!

@ Monica, Wilma: het cadeau was goed gekozen en ik heb al een basis-idee voor een leuk nieuw quiltje!

@

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...