10 juli 2013

Iets quilterigs...


Ik heb de laatste tijd niet veel quilterigs laten zien. Dat is niet alleen vanwege de verhuizing en de vakantie, maar vooral omdat al mijn quilttijd opging aan het maken van weer een leuke mini voor de Mini Quilt Club van juli. En dát moet natuurlijk een verrassing blijven voor de leden!

I haven't shown you much quilty things lately. That's not only because of the removal and the holidays, but mainly because all the time I spend quilting, I worked on the July mini quilt, and that had to remain a surprise for the members.


Maar sinds begin juli heb ik ook weer andere projecten opgepakt en kan ik jullie eindelijk weer wat quilterigs laten zien ;o)

But since the beginning of July, I picked up other projects again and I can finally show you something quilty again ;o)


Zoals de top van mijn nieuwe project, die ik maakte toen we aan zee waren. Het was een perfect project, want de blokken zijn allemaal kleine 'visjes'. Nu moet er alleen nog een rand rond (ik wil graag ook eens een quilt zonder rand maken, gewoon blokken en een afwerkbies want dat is ook prachtig, maar op de een of andere manier vind ik altijd een mooie randstof die ik aan de quilt wil toevoegen!) en kan hij doorgequilt worden.

Fijne dag!

So here's the top of the new project I worked on during our stay at the seaside. It was a perfect project, since the blocks are small 'fishes'. Now all I need to do is add a border (I often think I should make a quilt without a border, just blocks and a binding, because that's lovely too, but somehow I always end up with lovely border fabrics which I want to add!) and quilt it.

Have a great day!

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Good Morning Ellie, your quilt is just lovely, beautiful fabrics and will look great with or without a border. I am so happy for you that you are in your new home. Ann

Annelies zei

Wat een leuk patroon met de visjes !

Carine zei

mooi, komt er hier een patroon van

Anoniem zei

Wat een leuk zomers zeequiltje heb je gemaakt.Dat geeft gelijk herinneringen aan een vakantie aan zee.
En nu de afwerking-met/zonder rand? Dat zien we de volgende keer.
Succes en gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Guusje, zei

Wat een leuke quilt is dit en wat een leuk idee.

Régine zei

Leuk idee van de visjes en het ziet er vrolijk uit!
Veel plezier met het zoeken naar een randstof.
Groetjes, Régine.

Ineke zei

Een heel leuk idee, al die visjes!

Wilma Kuin zei

Leuke stofjes,..

Carin zei

Ik zag ook meteen visjes erin voordat ik las dat het ook visjes waren LOL.
Leuk weer !!

Ellie's Quiltplace zei

@ Ann: I have bought a lovely fabric for the border. I plan to make a quilt 'without a border' soon. I love both!
Because of our holidays, we haven't spend much time in our new home yet. Today I will do some more cleaning and unpacking and try to conquer the weeds in our garden ;o)

@ Annelies, Guusje, Ineke: ik had maar hele kleine restjes stof, dus iets bedenken was niet gemakkelijk, maar ik ben zelf ook erg tevreden met het resultaat.

@ Carine: hier komt na de zomer een patroon van. Nog even geduld dus ;o)

@ Truus, Régine: ik heb een mooie randstof gekocht. Hopelijk vandaag een paar minuutjes tijd om de stroken op de stof te tekenen, dan kan ik er in de week mee aan de slag.

@ Wilma: ik vond ze ook zo snoepig dat ik zelfs de restjes niet lang kon laten liggen.
Ze riepen gewoon naar me, ken je dat?

@ Carin: dan is het dus een geslaagd blokje ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...